Tuesday, October 11, 2011

၁၀-၁၀-၁၁

၁၀-၁၀-၁၁ ကၽြန္မေမြးေန႔အတြက္ ေမာင့္ရဲ႕လက္ေဆာင္ ပန္းခ်ီကားေလး

ဒီေန႔ဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ေမြးေန႔ ၁၀ရက္ ၁၀လ ၂၀၁၁ ပါ။ ၁၀ရက္ ၁၀လ ၁၉၈၁ မနက္ ၁၀နာရီခြဲမွာ ေမေမက ကၽြန္မကို လူ႔ျပည္ထဲေခၚေဆာင္ခဲ့တာမို႔ အခုဆို အသက္သံုးဆယ္မ်ားေတာင္ လူ႔ေလာကထဲ က်င္လည္ခဲ့ရပါၿပီ။ အခုအခ်ိန္မွာ ကၽြန္မဟာ ေမေမနဲ႔ေ၀းတဲ့ တစ္ေနရာမွာ ခ်စ္သူ ေမာင္နဲ႔ အတူ လက္တြဲကာ ဘ၀ခရီးကို ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းေလး လွမ္းေနမိတာမို႔ ေမြးေန႔ေလးမွာေတာ့ ေမာင့္ရဲ႕ ခ်စ္သက္လက္ေဆာင္နဲ႔အတူ ကၽြန္မကိုးကြယ္ဆည္းကပ္ရာ ျမတ္ဗုဒၶကို ရည္မွန္းကာ သစ္သီးဆြမ္း ပန္း ေရခ်မ္း ကပ္ရင္း အနာဂတ္အတြက္ ဆုမြန္ေကာင္းေတြ ေတာင္းခဲ့ပါတယ္။ အမွတ္တရေလး အျဖစ္ ေမာင့္ဆီက ရခဲ့တဲ့လက္ေဆာင္ေလးနဲ႔ အတူ ေနာင္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာတိုင္ အျပာေရာင္ ၿငိမ္သက္ၿငိမ္းခ်မ္းလွပတဲ့ အဆံုးမဲ့ခ်စ္ျခင္းေတြနဲ႔ ကၽြန္မတို ႔ခ်စ္ခရီးလမ္း ကို အတူယွဥ္လက္တြဲ ကာ ျဖတ္သန္းေနျဖစ္အံုးမွာ အေသအခ်ာ....


No comments: